What a night! Donderdag 13 maart was de Grand Opening van het ATAG Live Experience Center in het HAUT-gebouw in Amsterdam. Om dit bijzondere moment nog meer kracht bij te zetten is MIES PR gevraagd de PR en promotie rondom deze bijzondere opening en het nieuwe Experience Center te organiseren. De opdracht is tweeledig: vak- en consumentenpers aanwezig laten zijn bij de opening op 13 maart en zoveel mogelijk free publicity realiseren rondom ATAG Live in de aankomende maanden.
Met ‘de benen buiten’ was de opdracht voor de opening. En dat is gelukt. Wat een drukte en wat een mooie persopkomst! Samen met andere internationale gasten en toonaangevende professionals uit de interieur-, design- en foodbranche is er genoten van live cooking door Michelin-sterrenchefs, wine tastings - samengesteld door sommeliers - en muziek van DJ Amonita.
Speciaal voor ATAG Live heeft de gerenommeerde ontwerper Sabine Marcelis haar hoogste kunstwerk tot nu toe ontworpen. Als ‘kers op de taart’ is tijdens deze speciale avond haar lichtsculptuur BEACON onthuld, met trendwatcher Monique van der Reijden als moderator.
Vol enthousiasme en met een goed gevulde buik van alle heerlijke gerechten ging iedereen na een aantal uurtjes huiswaarts, uiteraard met een goodie bag in de hand.
Om ook aan de tweede doelstelling te voldoen (en liefst meer dan voldoen!) zijn er meerdere persberichten voorbereid, die ieder een ander aspect van ATAG, het Experience Center, de samenwerking met Sabine Marcelis en ATAG’s productportfolio belichten. Door toegankelijke, pakkende en vooral inhoudelijke persberichten incl. aansprekend beeldmateriaal aan de pers aan te bieden, verspreid over een aantal weken, is ATAG top of mind en zichtbaar in vele vak- en consumenten media, zowel in print als online.